سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مُهر بر لب زده

دردی بود در دل ، ذکری بود بر لب ... گفتم تابدانم تا بدانی ...
این گوشی مجهز به نمایشگر بزرگ 8/2 اینچی از نوع TFT ، 16 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از فورمت های ویدیویی با کیفیت بالا و در ابعاد 18 × 55 × 103 میلیمتر و به وزن 125 گرم می باشد.

دوربین آن 5 مگاپیکسل با فلش و اپتیک Carl Zeiss است. کیفیت ضبط تصاویر ویدیویی در آن مشابه کیفیت DVD و بصورت 30 فریم در ثانیه است. به کمک فناوری A-GPS کاربر می تواند نام و موقعیت دقیق تصاویر و عکس های گرفته شده با دوربین را ثبت نموده و با دوستان خود به اشتراک بگذارد.

ناظر مجموعه تولیدات نوکیا گفت:" با توجه به گسترش چشمگیر اینترنت ویدیو و تلویزیون در زندگی مردم N96  دریچه تازه ای از سرگرمی های فردی را با داشتن نمایشگر بزرگ، صفحه روشن، اتصالات پرسرعت و قابلیت پیشرفته Video Center در اختیار کاربران قرار می دهد.

فناوری GPRS ، HSCSD ، EDGE ، 3G ، WLAN ، بلوتوث ، اینفرارد،  USB ، ارسال SMS ، MMS ، ایمیل و پیام های اینترنتی در آن ارایه شده است.

سیستم عامل آن از نوع سیمبین سری 60 بوده و جستجوگر وب آن WAP2/0 است. سایر ویژگی های آن عبارتند از GPS ، JAVA MIDP2/0 ، طراحی کشویی دو منظوره ، گیرنده تلویزیونی DVB-H ، زنگ های MP3 ، True Tone ، پلی فونیک و منوفونیک ، دریچه خروجی 5/3 میلی متری، خروجی تلویزیون ، رادیوFM  استریو با RDS ، قابلیت RSS و ......

N96  به رنگ مشکی است و انتظار می رود که در سه ماهه سوم سال به بازار بیاید.