سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دختر جوان فریب آشنایی با یک دختر را خوردند و در جاده متروکه از سوی اعضای باند «شغال ها» بیرحمانه مورد تعرض قرار گرفتند.
3دختر جوان اکنون از ترس و وحشت ناشی از بیرحمی های چند انسان نما، زندگی خود را با کابوسی پیوند زده و شاید به این باور رسیده باشند که هیچ کس غیر از خودشان در شکل گیری و جرمی که آینده آنها را تباه کرده است ، مقصر نیست.
امروز آنها در وادی اشک و حسرت در جستجوی راهی هستند تا خود را از سناریوی طراحی شده ای که چون خوره به جانشان افتاده رهایی بخشند و به عبارتی خاطره تلخ و گزنده جاده متروک در حوالی شیراز را به فراموشی بسپارند؛ کابوسی وحشتناک که قطعا هیچ گاه فراموش نخواهد شد.


شروع یک ماجرای تلخ


به گزارش «جام جم»، ماجرای این حادثه تلخ از آنجا آغاز شد که 3دختر جوان به صورت اتفاقی در یک مرکز خرید با دختری به نام فریبا آشنا شدند، در همان گام اول فریبا با واژه های زیبا، 3دختر جوان را چنان شیفته خود کرد که تنها دقایقی پس از این آشنایی ، شماره تلفن ها میان آنها رد و بدل شد و پس از خداحافظی ،هر 3دختر از این که دوست خوبی پیدا کرده اند، به خود می بالیدند؛ دختری شایسته ، اصیل و دارای امکانات خوب مالی.
یک روز پس از این آشنایی ، دخترها با فریبا تماس گرفتند و با هم قرار ملاقات گذاشتند تا در یک رستوران دور هم جمع شده و بیشتر با هم آشنا شوند. آن روز فریبا دیرتر از آنها به رستوران آمد و با همان واژه های زیبایی که یکی پس از دیگری ادا می کرد، از دوستان تازه اش عذرخواهی کرد.
دقایقی بعد فریبا رشته کلام را در دست گرفت و عنوان کرد دوست پسری دارد که جوان شایسته ای است و قصد دارد بزودی با او ازدواج کند و پس از جلب موافقت 3دختر جوان ، با دوست پسر خود تماس گرفت و از او خواست تا وی نیز به رستوران بیاید و با دوستان جدیدش آشنا شود.
تنها چند دقیقه پس از این تماس ، جوانی به نام علی وارد رستوران شد و از فریبا و 3دختر جوان دعوت کرد تا به اتفاق با خودرویی که در اختیار دارد، ساعتی را به گردش بپردازند. 3دختر جوان بدون لحظه ای تردید و تفکر، این پیشنهاد را پذیرفتند و همراه فریبا و علی رستوران را ترک کردند.

حمله شغال ها


هنوز دقایقی از حضور آنها در خودرو نمی گذشت که پس از چند تماس تلفنی مشکوک از سوی علی ، یک خودرو با 3سرنشین راه عبوری خودروی علی و 4دختر جوان را سد کرده و 3مرد سرنشین با معرفی خود تحت عنوان مامور، عنوان کردند به اتهام ارتباط نامشروع حکم دستگیری 3دختر جوان را دارند و در ادامه هر 3نفر را از خودرو پیاده و به جاده متروکه ای در حاشیه شیراز منتقل کردند.
هر 3دختر در جاده متروکه از سوی تعدادی از تبهکاران که در این محل انتظار آنها را می کشیدند، مورد حمله قرار گرفته و پس از آزار و اذیت رها شدند.

شکایت


به دنبال این ماجرای هولناک ، 3دختر جوان با رساندن خود به جاده ، از خودروهای عبوری درخواست کمک کردند و پس از مراجعه به کلانتری و تشکیل پرونده ، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شیراز قرار گرفت.
با تحقیق و بررسی در این زمینه ، ماموران ردپای فریبا و علی را در این اقدام تبهکارانه شناسایی کردند و در اولین مرحله متوجه شدند، آنها از همدستان تبهکاران هستند که 3دختر جوان را مورد تعرض قرار داده اند.
با دستگیری این 2متهم ، کارآگاهان در مرحله بعدی موفق به دستگیری 12نفر دیگر از متهمانی شدند که با تشکیل باند موسوم به «شغال ها» اقدام به اعمال این چنینی می کردند.
با انتقال متهمان دستگیر شده به پلیس آگاهی ، بازپرس دادسرای شیراز برای 5نفر از متهمان به اتهام آدم ربایی قرار وثیقه و برای 9مجرم دیگر قرار بازداشت موقت صادر کرد تا این پرونده پس از تحقیقات در اختیار مراجع قضایی قرار گیرد.

هشدار جدی


سرهنگ عبدالله قاسمی ، رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی با هشدار به دختران جوان ، به خبرنگار ما گفت: متاسفانه در این پرونده شاهد بی توجهی 3دختر جوان به ارتباط و دوستی با دختر غریبه ای هستیم که آنها را اغفال کرده و سپس به دام هولناک اعضای باند کشانده است.
سرهنگ قاسمی تصریح کرد: بررسی ها نشان می دهد 40درصد از حوادث شکل گرفته تجاوز به عنف ناشی از دوستی های خیابانی است و دختران جوان در این قبیل روابط بیشترین آسیب ها را متحمل می شوند.
رئیس اداره اجتماعی افزود: ارتباط مناسب میان والدین و فرزندان و توجه به توصیه های پلیس ، از جمله راهکارهایی است که فرصت را از افراد مجرم و تبهکار سلب می کند و مانع از شکل گیری جرم می شود