سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مُهر بر لب زده

دردی بود در دل ، ذکری بود بر لب ... گفتم تابدانم تا بدانی ...


دکتر محمود احمدی‌نژاد عصر امروز یکشنبه در جلسه هیأت وزیران با تبریک فرا رسیدن 12 فروردین، تلاش روز افزون هیأت دولت در سال 87 را شکرانة این روز تاریخی دانست و اظهار امیدواری کرد؛ افقی که روز تاریخی 12 فروردین 58 گشوده است همواره مورد توجه مسؤولان اجرایی کشور باشد.
رئیس قوه مجریه با گرامیداشت یاد شهدا و امام بزرگوار (ره) اظهار داشت: 12 فروردین طلوع فجر صادق است در این روز سپیده دمید و دورة سیاهی بشریت به پایان رسید و این روز بشارتی برای طلوع خورشید حقیقت، زیبایی و پاکی بود.
دکتر احمدی‌نژاد با بیان اینکه 12 فروردین روز تاریخی بسیار بزرگی است، گفت: 12 فروردین، روزی است که حاکمیت الله بر سرزمین ایران تثبیت شد.
رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: در این روز تاریخی سیل خروشان ملت ایران به حرکت درآمد و بنیانی را برپا کرد که آغاز جهش بشریت به سمت قله‌های نور و کمال است.
وی افزود: در این روز، ملت ایران ظرفیتی را ایجاد کرد که پس از آن، تحولات جهانی به سمت اصلاح امور، شتاب مضاعف گرفت و حتی میزان تحولات چندین برابر شد.
دکتر احمدی‌نژاد با تأکید بر اینکه در روز 12 فروردین 58 ملت ایران افق جدیدی را به روی بشریت گشود که مبانی نظری 200 ساله حاکم بر مناسبات سیاسی و اجتماعی را در هم کوبید، تصریح کرد: 12 فروردین آغاز فصل نوینی در تحولات جهانی بود و فصل نابودی ظلم و استکبار و شکوفایی عدالت، کرامت، زیبایی، نشاط و حرکت به سمت کمال است.
رئیس قوه مجریه با اشاره به حضور گستردة مردم در روز تاریخی 12 فروردین گفت: حضور مردم همواره در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی تداوم داشته است و در تاریخ ملت‌ها کمتر سراغ داریم که یک ملت 30 سال مداوم در حال تکاپو و پیگیر آرمان‌های بلند الهی باشد.
رئیس‌جمهور، 12 فروردین را تأییدی بر حرکت مردم در 22 بهمن 57 برشمرد و خاطر نشان کرد: برپایی جمهوری اسلامی همة معادلات عالم را عوض کرد و این روز تاریخی آینده را رقم خواهد زد.